Promocje
Krótkie spodenki BEŻ zamek
Krótkie spodenki BEŻ zamek
34,99 zł 19,99 zł
Kamizelka dresowa limonka
Kamizelka dresowa limonka
49,99 zł 39,99 zł
Krótkie spodenki SZARE zamek
Krótkie spodenki SZARE zamek
34,99 zł 19,99 zł
Koszulka NEONEK mgiełka krótki rękaw
Koszulka NEONEK mgiełka krótki rękaw
29,99 zł 19,99 zł
Bluza Never Say Never BLUE
Bluza Never Say Never BLUE
49,99 zł 39,99 zł
Koszulka MORO grafit kieszonka
Koszulka MORO grafit kieszonka
29,99 zł 19,99 zł
Koszulka GWIAZDA biała krotki rękaw
Koszulka GWIAZDA biała krotki rękaw
32,99 zł 19,99 zł
Koszulka GWIAZDA khaki krotki rękaw
Koszulka GWIAZDA khaki krotki rękaw
32,99 zł 19,99 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

ZWROT

1. Klient ma prawo odstąpić od dokonanej Transakcji  w terminie 14 dni od daty doręczenia Towaru. 

Towar należy odesłać w stanie niezmienionym z ORYGINALNYM PARAGONEM fiskalnym lub FV (inne zwroty nie będą przyjmowane). 

Prosimy o przesłanie Towaru wraz z oświadczeniem odstąpienia od umowy. Formularz do wydruku poniżej:

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU TOWARU

Zwrot należy przesłać na adres: 

A.P.M. Anna Sirojć

ul. Nowodworska 11 lokal 3

59-220 Legnica 

(z dopiskiem: „ZWROT”)

2. Zwrot kwoty należnej Klientowi z tytułu odstąpienia od Transakcji następuje w terminie do 14 dni od daty otrzymania paczki ze zwrotem. 

3. Klient otrzymuje zwrot należnej mu kwoty na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 

4. Klient dokonuje zwrotu na własny koszt. 

5. NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM !!!

WYMIANA

BRAK MOŻLIWOŚCI WYMIAN. Preferujmy ZWROT i ponowny zakup towaru. 

REKLAMACJE

1. Na zasadach określonych w przepisach prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym oraz Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Klient ma prawo złożenia reklamacji.

2. Zgłoszenie reklamacji przez Klienta może w szczególności nastąpić poprzez odesłanie kompletnego Towaru otrzymanego w ramach Transakcji wraz z wypełnionym czytelnie formularzem reklamacyjnym na adres:

A.P.M.Anna Sirojć

Ul.Nowodworska 11 lokal 3

59-220 Legnica

(z dopiskiem: „REKLAMACJA”)

3. Różnice pomiędzy wyglądem Towaru dostarczonego w ramach Transakcji, a fotografią na Stronie, wynikające wyłącznie z właściwości urządzeń stosowanych przez Klienta (monitor, wyświetlacz, drukarka itp.), w szczególności różnice w odcieniach, mogą nie zostać uznane za obciążającą Firmę niezgodność Towaru z umową. W przypadku stwierdzenia tego rodzaju różnic (jeżeli powodują one u Klienta obniżenie lub brak satysfakcji z zakupu Towaru) Firma sugeruje Klientowi raczej skorzystanie z prawa zwrotu niż drogi reklamacyjnej.

4. Właściwy przebieg procesu reklamacyjnego zapewnia przesłanie wraz z reklamacją reklamowanego Towaru. Reklamowany Towar powinien zostać przesłany Firmie w stanie kompletnym i czystym.

5. Informuje się, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa odpowiedzialność Firmy dotyczy istniejących w chwili wydania Towaru niezgodności tego Towaru z umową. Na ogół nie traktuje się jako takiej obciążającej Firmę niezgodności:

- uszkodzeń spowodowanych zwykłym, normalnym zużyciem Towaru,

- uszkodzeń mechanicznych Towaru,

- uszkodzeń spowodowanych nienależytym użytkowaniem Towaru, używaniem w sposób niezgodny z przeznaczeniem, lub złym dopasowaniem.

6. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w ustawowym terminie 14 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki. O wyniku reklamacji Firma poinformuje Klienta mailowo lub telefonicznie. 

7. W przypadku uznania REKLAMACJI Klient otrzymuje zwrot kosztów przesyłki (LISTEM POLECONYM PRIORYTETEM max 10 zł ) 

8. NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM!!!

 

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl